Erfaringer med en luftsolfanger søges - Page 2

Re: Erfaringer med en luftsolfanger søges

Hej.
Jeg har bygget en med 0.75kvm glasflade, i julen.
Jeg fik sat den op i søndags.
Den står lidt skidt, men kan kun placeres hvor den er nu, da den skal
hjælpe med at affugte min kælder, i et hus fra 1951, uden
hulmursisolering.
Selvom der ikke har været meget sol siden, har jeg observeret at duggen
på vinduerne fra vasketøj og andre ting, helt er væk.
Når der kommer lidt mere sol, glæder jeg mig til at kunne berette lidt
mere, men foreløbig er jeg glad for at have brugt de 1500-2000kr det
har kostet mig.
Kai

Re: Erfaringer med en luftsolfanger søges

Byggevejledning/billeddokumentation søges.......

Re: Erfaringer med en luftsolfanger søges
Klaus D. Mikkelsen:

Jeg fik ikke taget nogen billeder og blev far for første gang i
mandags, så opmærksomheden og energien er lige et andet sted :-)
Hiv lige fat i mig hvis jeg trækker den for længe.
Kai

Site Timeline