Erfaring og komponent søges til TV rep.

Jeg er ved at reparer et tv som ikke vil starte op og jeg har fundet ud af
tv processorens (STV2247C) ene Vcc er kortslutte til stel også når den er
loddet ud. Jeg har så målt alle pins ud hvor vcc går til " igennem en diode
se evt. i datasheet" og fundet at det kun er ben 29 der er kortslutte til
vcc og stel. Jeg har så fulgt ben 29 i alle retninger og fundet ud af at det
går tre steder hænd til stel igennem 10K og til ben 33 og 34 på µP (
ST92T195D7B1) igennem to kondensator som ifølge databladet er N.C.

Så mit spørgsmål er om der er en af jer der med ejers erfaringer kan sig om
det er nok at skiftet tv processoren (STV2247C) eller er den kun gået fordi
der er noget andet i vejen ?

Og hvis det er nok hvor får jeg så fat i en STV2247C ??

Mvh Tim Andersen

Site Timeline