Erfaring med SuperPro programmers

Jeg står og overvejer købet af en SuperPro-3000U. Nogen der har erfaring med
den/dem?
Kan de købes i DK eller måske tyskland/england?

Peter

Re: Erfaring med SuperPro programmers

Jeg har en XELTEK Superpro /Z, som jeg er særdeles godt tilfreds med.
Det er min anden XELTEK brænder. Den gamle med DOS-program var jeg også
tilfreds med, jeg købte kun en ny fordi man ikke kunne få Windows SW til den
gamle.

Se http://www.xeltek.com/pages.php?pageid18% ;o)

HINT:

Denmark
Logos Test
Measurement A/S Sorgenfrivej 18, DK-2800 Lyngby, Denmark
Tel: +45 4587 7896, Fax: +45 4593 0267
Attn: Mr. Torben Topholm
Email: snipped-for-privacy@logos.dk
Web: www.logostest.dk

Re: Erfaring med SuperPro programmers

Vi bruger den i firmaet, har virket fint i en del år afterhånden...

/Carsten

Site Timeline