er nogen som kan rep. gamle synths?

Hej dk.teknik.elektronik

Jeg ved ikke om det er off topic, men jeg søger en som kan hjælpe mig
med at vedligholde mine synths.  Mod betaling selvfølgelig.

Re: er nogen som kan rep. gamle synths?

Øh lidt forklaring er nok ønskeligt. En digital eller analog box ?
Alder ? Hvor henne ?

Re: er nogen som kan rep. gamle synths?

heh ja ok.  Det drejer sig om analoge synths som Roland Juno 106 osv.
OG det er på Islandsbrygge, KBH.

Re: er nogen som kan rep. gamle synths?

hvorfor sender du den ikke til rep hos roland så er du 100% sikker på
den kommer til og køre optimal igen

Re: er nogen som kan rep. gamle synths?

hm ja det kan også være jeg gør det, men bliver det ikke dyrt i
længden?  De går jo i stykker hele tiden... Er det bedre at få dem
repareret direkte hos roland end at aflevere dem til et sted som rep.
musikudstyr?

Re: er nogen som kan rep. gamle synths?

Musikernes service center på Åboulevarden ved Rantzausgade.

Tag en bøtte Rød Orlik med.

;-)

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk