Er jeg på rette spor eller nogle der har en bedre ide?

Hey

Jeg er ved at sammensætte et tastatur til en speciel enhed, tastaturets
interface er PS2 eller USB og består af 16knapper, min ide var at skove et
almindeligt pc tastatur, og så finde de 16 knapper og montere dem ind på
printet af det interface der styrer knaptrykkene.. (har luret lidt det kan
godt lade sig gøre)

Men er der nogle der har en bedre idé, det jeg har gang i vil jo nok virke
fint i praksis efter min bedste overbevisning..

//EL-Trikker

Re: Er jeg på rette spor eller nogle der har en bedre ide?
Køb det færdig og spar bøvlet :-)

http://wiki.arcadecontrols.com/wiki/Keyboard_Encoders

Mvh
   Jan