er du GOD/GUD til at lodde?

hej.

jeg skal bruge en der kan lodde lidt for mig... MEN det er noget småt pis i
hvert fald alt for småt til mig...:)

det drejer sig om nogen mobiltelefoner hvor jeg skal have påloddet nogen
knapper som er faldet af...

her er et eksempel på hvad jeg skal have loddet :

http://www.altimobiler.dk/02.jpg

dette eksempel er på en nokia N73

udover dette skal jeg også have loddet nogen nye lade terminaler på nogen
sony mobiler du kan se størrelsen her :
http://www.altimobiler.dk/01.jpg
hvis du kender stikket på en sony kan du nok regne ud det ikke er specielt
stort:)

men kan du fikse sådan noget eller kender du nogen der kan?

gerne fra kolding området!

mobiler er adskilte og jeg har selv alle delene så det eneste du skal er at
kaste lidt lodde tin på:)

Re: er du GOD/GUD til at lodde?

Den kan jeg godt klarer, har selv repereret mobiler i ca 4 E5%r, sE5% det
er ikke noget problem.
Men jeg bor i Lystrup / C5%rhus

mvh
Rene

Re: er du GOD/GUD til at lodde?

Den kan jeg godt klarer, har selv repereret mobiler i ca 4 år, så det
er ikke noget problem.
Men jeg bor i Lystrup / Århus

mvh
Rene