Er dette her lovligt ??

ja klart... jeg testede også kun min BW... :-)

--
mvh
Rasmus

Hej!

Rasmus M. Jensen wrote: ...

Fino. Var ved at tro, at jeg var den eneste :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

"Max" skrev

Nej, det er da min ærlige mening.

Hvorfor vil han diskutere jura i en elektronikgruppe, og hvad vil han bruge svarene til, hvis det er ulovligt?

Man kan jo undre sig over, hvorfor man gå op i spørgsmålet om ulovligt kontra lovligt, hvis man ikke selv er den forudrettede part. Hvis han vil eftersøge hele nettet for ulovligheder, så får han da travlt..

Claus

Reply to
Claus Tersgov

Hej Claus

Jeg nægter at tro på at du er så fantasiforladt at du ikke fatter pointen, så jeg tror at du bare spiller for galleriet.

--
Mvh Max
Reply to