Er dette her lovligt ??

Efter at have været ude hvor internettet ender , i min søgen
efter gode Elektronik sider.
Så faldt jeg over denne her , men det kan da ikke være lovligt ??

http://webgrafika.hu/xpaols/anyagok/Elektro/elektro.canet.hu/konyvek_ujsagok/E_Practical_Electronics /

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Er dette her lovligt ??

  Mvh Søren

Re: Er dette her lovligt ??

Hvis man er interesseret, så er det bare med at komme igang med at
downloade.

Børge

Re: Er dette her lovligt ??
http://webgrafika.hu/xpaols/anyagok/Elektro/elektro.canet.hu/konyvek_ujsagok/E_Practical_Electronics /

Nej lovligt er det nok ikke - siden det er lagt på en server i østeuropa :-)
Men på den anden side, kan det vel ikke genere nogen at gamle årgange, som
man gratis kan låne på biblioteket ligger på nettet.
Så med mindre at udgiveren gider forfølge sagen, så sker der nok ikke noget.
Jeg gemte da lige genvejen, der virker som de har mange små konstuktioner i
bladene. Der kunne jo være noget man kunne bruge.

Kim

Re: Er dette her lovligt ??
http://webgrafika.hu/xpaols/anyagok/Elektro/elektro.canet.hu/konyvek_ujsagok/E_Practical_Electronics /

De pdffiler jeg lige fik åbnet var original filer, dvs. ikke noget
indscannet noget! så de må på en eller anden måde komme fra udgiveren. Men
det kan da være man kan købe de PDF filer fra dem.

Peter

Re: Er dette her lovligt ??
Hej!

Det er svjv et online magasin hvor man må lave een backup af filerne.
Sidstnævnte har deleren vist ikke helt fattet ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Er dette her lovligt ??

Ok, det forklarer det.

Peter

Re: Er dette her lovligt ??

Det er et månedligt online-magazin - mere eller minder identisk med
papirversionen men - man kan abonnere på og det koster så vidt jeg har
fået oplyst nogle få $ om året.

Jeg har set nogle enkelte udgivelser fra "Claus" som har abonneret på
det i flere år.

/Lars

Re: Er dette her lovligt ??

Hej alle.
ja det er ganske rigtigt Lars..
jeg har i flere år haft abo på epe's online udgave..
og en ting er sikkert jeg gør mig ikke til pirat for 19$ pr år..
det er altså ca 8.- pr blad ...
det har alle sku råd til..
m.v.h oz1lqb / claus

Re: Er dette her lovligt ??

http://webgrafika.hu/xpaols/anyagok/Elektro/elektro.canet.hu/konyvek_ujsagok/E_Practical_Electronics /

Med mindre du selv er lige så retskaffen som Jesus, så er det vel også
underordnet..
Du har vel ikke tænkt dig at angive manden?

Jeg må erkende, at jeg ikke rigtig forstår, hvad du vil med dit indlæg..

Claus

Re: Er dette her lovligt ??
Hej Claus

Det mener du vel ikke alvorligt vel, det er en joke ikke ?

Re: Er dette her lovligt ??

Nej, det er da min ærlige mening.

Hvorfor vil han diskutere jura i en elektronikgruppe, og hvad vil han bruge
svarene til, hvis det er ulovligt?

Man kan jo undre sig over, hvorfor man gå op i spørgsmålet om ulovligt
kontra lovligt, hvis man ikke selv er den forudrettede part. Hvis han vil
eftersøge hele nettet for ulovligheder, så får han da travlt..

Claus

Re: Er dette her lovligt ??
Hej Claus

Jeg nægter at tro på at du er så fantasiforladt at du ikke
fatter pointen, så jeg tror at du bare spiller for galleriet.

Re: Er dette her lovligt ??

Næh, men kender du et værktøj der gør at man kan klikke på en side og
sige "gem alt", så lad mig lige vide det.....

Re: Er dette her lovligt ??

HTTrack - det er GPL og findes både til Windows og Linux.

Jesper Poulsen

Re: Er dette her lovligt ??

http://www.httrack.com

--
Jan_stevns

Re: Er dette her lovligt ??
Hej Klaus

Ja da, det kan min AcroBat :)

Re: Er dette her lovligt ??

Du bør i øvrigt sætte god tid af til projektet. Upload fra sitet
overstiger ikke 25kbps :-/

Jesper Poulsen

Re: Er dette her lovligt ??
Hej Jesper

Der må være noget galt med din forbindelse, her ligger
den pænt over 350 kbps.

Re: Er dette her lovligt ??

Så er det derfor Jesper ikke har mere......