Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Hej, jeg har fundet et oscilloskop på qxl:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI41%6134957

Er det udemærket til hobbybrug? Er der noget, jeg skal være opmærksom på,
udover at det selvfølgelig skal virke og proberne skal være i ordentlig
stand?

Mvh. Kim

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Jeg har netop smidt sådan et scope på genbrugspladsen.
Du skal være opmærksom på at det er en meget gammel sag, mit var 25 år
gammelt. Jeg opgav til sidst at af blive ved med at reparere på mit, da alle
lytter efterhånden var klar til udskiftning.
Det er et udmærket scope, men du skal ikke regne med at det holder særlig
længe pga. alderen.

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Der er også et par stykker på "brugtgrej" til en rimelig pris, - synes jeg.

Erling

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?
Tror jeg har et stående i bedre stand hvis du kommer forbi kolding ;)

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Det samme oscilloskop eller et andet?

Mvh. Kim

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Det er en anden model ;)
40 mhz så vidt jeg husker ;)

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Gå på: www. brugtgrej.dk  der findes masser af gode skoper.

Den du kigger på må højest koste Kr. 200,00 brutto

Børge

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Jeg er enig i at prisen er for høj.
Jeg gav 1500-2000 for mit da jeg købte det som nyt for 25 år siden, så 500
Kr. er i overkanten for et så gammel oscilloscope.

Re: Er det her et udemærket oscilloskop til hobbybrug?

Ok, tak for det. Jeg holder fingrene væk fra det på QXL.

Mvh. Kim

Site Timeline