Er der nogen der kan hjælpe mig med at læse en 27c128 eprom?

Jeg har 2 eprommer fra gammel tid, som jeg gerne vil have indlE6%st som
data.
Er der nogen der har en eprom brE6%nder, der kan hjE6%lpe?

mvh Freddy Kristiansen

Re: Er der nogen der kan hjælpe mig med at læse en 27c128 eprom?
data.

Ja.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Smart at oplyse, hvor du bor...... :-)

Klaus (nu med EPROM brænder/læser).
--
    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: Er der nogen der kan hjælpe mig med at læse en 27c128 eprom?
NE5% Ja, jeg bor i Vejby i NordsjE6%lland
min e-mail er fk (at) freddy (punktum) dk

Site Timeline