Er der nogen, der har erfaring med Skype på Windows 98'

Hejsa problemet består i at hvis jeg ringer op til en over Skype, så kan han
ikke høre hvad jeg siger og jeg kan godt høre hvad han siger. Microfonen
virker fint inde i lydoptageren og man kan fint regulere styrken på den
også, men der står jo også inde på skype at det ikke er godkendt til 98

Jeg ser frem til at høre fra Jer.

Re: Er der nogen, der har erfaring med Skype på Windows 98'
I så fald må du over i en anden gruppe... hvad tror du sådan en
teknik.elektronik gruppe mon bruges til??

--
M.v.h. Peter Andersen.

Re: Er der nogen, der har erfaring med Skype på Windows 98'
Nå, nå. Det er med den på

Re: Er der nogen, der har erfaring med Skype på Windows 98'
Nej, det er ikke nødvendigvist med den på, men du ER i en forkert gruppe.

Prøv at tjekke om i begge har sidste nye version. Det virker fremragende
her.

Back to electronics stuff!

Henrik

Re: Er der nogen, der har erfaring med Skype på Windows 98'

Nej, men jeg har ondt i knææet, kan du gøre noget ved det ?

Re: Er der nogen, der har erfaring med Skype på Windows 98'
Hej Klaus,

Tag to (kvindelige?) læger og ring til en Albyl i morgen hvis det ikke
hjælper ;)

--
Venlig hilsen,
Søren