Er der en der kan lave et par ens foto print til mig?

Hej..

Jeg skal have lavet et par små fotoprint, jeg har diagrammet, men ingen
printtegning, så den vil jeg også gerne have dig til at lave.. det er ret
simpelt.. en spændingsregulator, en 555´er og en 4017 og få konponenter, vil
gerne have lavet 4 stk.. skal nok selv bore og save ud mv.

Jeg vil naturligvis gerne betale for det..

Skriv hvis du kan klare opgaven..

Mvh EL-Trikker

Re: Er der en der kan lave et par ens foto print til mig?

Eagle og http://www.sandcastle.dk/Artikler/Printfremstilling.pdf
Det kan næsten ikke være nemmere....

Martin

Re: Er der en der kan lave et par ens foto print til mig?

hejsa.. ja jeg kan godt lave det for dig.. men du kan ikke lide
prisen :) jeg tager 500 for et eurokort ,hvor printet er lavet, men
ikke andet
Nu hvor du ogsE5% skal have lavet layout ,sE5% vil det blive endnu mer

Men ok.. det er vinter.. sE5% 500 kr. for et antal print ,der kan vE6%re
pE5% et eurokort - incl. layout fra diagram.. hvis det har din
interesse..
jeg ved skam godt at der er andre som gF8%r det gratis.. det gF8%r jeg
ikke.
alex

Re: Er der en der kan lave et par ens foto print til mig?

hvad vil du betale for det?
og er det til dit firma eller privat??????

Rasmus

Site Timeline