Er der en der har en brænder til en AT89C2051 ?

Hejsa

Jeg skal lige have brændt 2 af disse kredse(evt flere), men hvor finder man
evt en god/billig/nem brænder til dem, evt en der ligger inde med en der
ikke bruges mere :)

Jacob

Re: Er der en der har en brænder til en AT89C2051 ?

Jeg har en der står i sønderjylland, men efter weekenden kan den også
befinde sig i Odense, jeg vil dog ikke af med den, selvom jeg er gået over
til AVR...
Men jeg vil godt hjælpe med at få smidt nogen programmer i dine chips!

Brian

Site Timeline