Eprom software til Beocenter 9500

Er der nogen der har Eprom softwaren liggende til en Beocenter 9500?

Jeg kan selv brE6%nde, sE5% hvis nogen gider smide den pE5% en mail til mig
sE5% vil det vE6%re fint. Evnt. vil jeg gerne lE5%ne selve eprommen og
brE6%nde en kopi!

Mail mig pE5% peterandersen @ mespilus . dk

vh. Peter

Re: Eprom software til Beocenter 9500

 - Er du sikker på den er defekt??
Har du prøvet og skifte Back-Up-Batteriet i uPC boksen, det kan godt holde
rommen nede...

Lars / Viborg

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Re: Eprom software til Beocenter 9500

Jeg har prøvet at sætte en anden EPROM i fra en senere Beocenter og får lov
at tænde. Den står og blinker med alle lamper, kører frem og tilbage med
skydelåger, osv., hvilket jo skyldes at softwaren ikke passer til den, men
der er liv i den i modsætning til den originale ROM hvor den bare er total
død!

Peter

Site Timeline