Eprom og PIC brænder

Jeg søger efter en brænder, der både kan tage Eprom, EEprom og PIC. Den
skal kunne køre under Windows 8, 64-bit. Nogen bud??

-Søren

Re: Eprom og PIC brænder

http://www.batronix.com/shop/programmer/BX48/batego-II.html

Jeg har den lille model, og den er jeg ganske tilfreds med.
--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

[...]

Det fremgår af deres side - EUR 108.82 + forsendelse.
<http://www.batronix.com/shop/programmer/BX32/eprom-programmer.html

Jeg har også en G540 som jeg bruger til at programmere GAL-kredse:
<http://www.ebay.com/itm/G540-USB-universal-programmer-EPROM-FLASH-MCU-GAL-PIC-free-shipping-100-new-/161100521717?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item258256e0f5
--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Re: Eprom og PIC brænder

Virker G450 under 64-bit, Windows 8?

-Søren

Re: Eprom og PIC brænder

Det ved jeg ikke - jeg er kun nået til Win7 32bit¹.

Men G450 er et typisk kinesisk produkt - de starter med at skrive
specifikationerne og ser så hvor meget af det de får til at virke :-)

Jeg manglede noget at brænde GAL-kredse med, og det gør den udemærket,
selv om styreprogrammet er noget ufærdigt og usmdigt at arbejde med.

¹) Faktisk holder jeg mig til 32-bit for at undgå problemer med
diverse drivere og specialprogrammer.
--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Re: Eprom og PIC brænder

Faldt lige over den her: http://usbpicprog.org/ til PIC brænding. 25?
for hardwaren, resten kan hentes kvit og frit. Ser ud til at virke under
Windows 8 64-bit :-)

-Søren

Re: Eprom og PIC brænder

Denne kører fint under Windows 7 64 bit (jeg har igen erfaring
med at bruge den til PIC)

https://www.sivava.com/slt866_willem-usb.html

Site Timeline