Eprom emulator

Nogen der har et diagram på sådan en eller ved hvor de kan købes til billige
penge?
Eprom´en jeg skal emulerer er en 27c256.

/Kristian T

Re: Eprom emulator
Hej Kristian

Der har været en eprom emulator i elektor i november 2002, så hvis du er er
til selvbyg kunne det være en ide at smutte en tur omkring biblioteket, og
finde bladet.

print og så videre kan laves ud fra bladet, eller købes hos elektor.
Se evt www.elektor-electronics.co.uk

Med venlig hilsen
Bjarke Jensen
www.JJ-Jukebokse.dk

billige

Re: Eprom emulator
Hej troels.

Jeg har en Datamann som kan det hele. i kuffert med sletter og det hele.

Det er noget nemmere en at skal til at "stege" en emulator sammen.

Gi' et bud. !!

Du kan finde den hos RS-electronic: www.rs-components.dk

Re: Eprom emulator
Ved ikke hvad sådan en står i men kunne da forestille mig den koster en pæn
slat... Kan den kobles til PC´eren så du kan ændre i prom´en real time?

er
og

Re: Eprom emulator

Jeps! det skulle jeg mene..... Der er nemlig et 50 polet stik i bunden
af dyret. Men det har jeg nu aldrig brugt.Og prisen kan vi sikkert nok
blive enige om. Den står bare og samler støv. Men send mig en mail
ellers må vi jo nok "hoppe" over i en markedsgruppe, inden helvede
bryder løs.

Larsh

Re: Eprom emulator
Jeg var netop på biblioteket igår og låne det nummer efter henvisning fra en
anden bruger.
Men må desværre erkende det ikke er helt den type emulator jeg er ude efter,
den type jeg skal bruges skal kunne kobles til PC´eren så jeg kan lave
ændringer i prom´en "real time"

/Kristian T

er

Site Timeline