Enkelt terminalprogram

Jeg trenger et enkelt, free ware terminalprogram.

Jeg skal editere en 8 bytes string i hexmodus.
Løfte RTS
Sende stringen via com 5
Senke RTS
Linjeskift er ønskelig

Motta opptil 256 bytes hex.

Jeg har forsøkt "Hyperterminal", men den mangler, etter det jeg finner,
hex-edit

Jeg har forsøkt "Docklight", men den spiser de første 10 bytes av
returstringen.

Programmet skal brukes mot ModBus.

HM

Re: Enkelt terminalprogram

Jeg har før med held brugt et program som hedder RealTerm

Det er freeware og kan findes via google..
det kan en masse smart ting :)

Re: Enkelt terminalprogram
Jeg har ogsE5% haft problemer med Hyperterminal, sE5% bruger TeraTerm.
Ved dog ikke om det kan det, du efterspF8%rger.

--
Mvh Jesper, http://fdf.dk/landsdel1 /

Site Timeline