endnu en "hvor køber man?" - ADC0831

Er der nogen der ved hvor man, som privat person, kan få en ADC0831?
<www.national.com/pf/AD/ADC0831.html> enten via nettet eller i Vejle?

Er der nogen der har en liste over forhandlere på nettet der gider handle
med private?

på forhånd tak
--
Med Venlig Hilsen | Best Regards
Troels Ringsmose<ringsmose*AT*gmail*DOT*com>

http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: endnu en "hvor køber man?" - ADC0831

<snip>
mange tak! den er straks blevet bookmarked.

næste spørgsmål:
er der nogen der har erfaring med www.elfa.se? det går jeg ud fra, men er
der nogen der har dårlige/gode erfaringer?

--
Med Venlig Hilsen | Best Regards
Troels Ringsmose<ringsmose*AT*gmail*DOT*com>
Re: endnu en "hvor køber man?" - ADC0831

Ja, jeg har handlet der en del gange og det er altid gået godt...

--
MVH
  Thomas Eg Jørgensen

Overvejende gode erfaringer. De har et stort udvalg, og nogle af deres
priser er skam helt hæderlige. Og så er de hurtige. Som regel dag til
dag levering.
Desværre bruger de ikke det almindelige postvæsen til at få pakkerne
frem, hvilket betyder at man ikke lige kan hente sin pakke på det
lokale posthus, hvis ikke man er hjemme når den kommer (og det er jeg
aldrig). Derimod skal man lige vente 2-3 dage ekstra på at der kommer
en pakkeseddel ind gennem brevsprækken, og så kan man køre ud og hente
sin pakke i et industrikvarter i Høje Tåstrup (hvis man bor i
hovedstaden).

M.v.h. Mikael

Re: endnu en "hvor køber man?" - ADC0831

Du klikker bare på: "Samples & Pricing" -> dernæst på "24 hrs samples".

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

National er ikke vilde med at sende samples ud..

kasper

Re: endnu en "hvor køber man?" - ADC0831

Nu vil jeg prøve og lykkedes det vil jeg sende en ADC0831 til Troels
Ringsmose FOC (Free of charge)

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask
Re: endnu en "hvor køber man?" - ADC0831

Oki, men jeg tror faktisk de har en person til at side og gå de sampels
ordrer igennem, hvor imod de andre firmaer er computer basseret

kasper

Re: endnu en "hvor køber man?" - ADC0831
dk.teknik.elektronik:

held og lykke, jeg prøvede på at registere mig omkring kl14 og nu 5,
næsten 6, timer senere har jeg ikke fået en confirmation mail, den der
skulle blive sendt inden for 10min. Men hvis jeg får chippen, takker både
jeg og faget fysik på mit gymnasium, det ville være ca50kr sparet :-)

--
Med Venlig Hilsen | Best Regards
Troels Ringsmose<ringsmose*AT*gmail*DOT*com>
Re: endnu en "hvor køber man?" - ADC0831
Hej Troels

Dem har jeg liggende i DIP udgaven.

Mvh
Morten

Re: endnu en "hvor køber man?" - ADC0831

Det er vel det man kalder typisk; 3timer før jeg læser dit indlæg har jeg
fået kvitering for visakort betaling på den :-(
<snipity>