Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER. Men der står ik en skid om 230v tilslut ning......Det er byggesæt....

http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/showproduct.asp?PRO_ID47%810

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKE R.Men der står ik en skid om 230v til slutning......Det er byggesæt....

Hvis du kigger i vellemans brugsanvisning kan du se at den er med
nettrafo - 2x30V.
http://www.velleman.be/Downloads/0/Manual_K4020.pdf

Iøvrigt er det kun 2x155W

/carsten

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Ja i 8 Ohm og det i Klasse A til den pris ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

2x 100W i 8 ohm?

Alternativt 1x300W - men til 4000.- bliver det et smådyrt udgangstring
i stereo.
Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKE R.Men der står ik en skid om 230v til slutning......Det er byggesæt....

OK. Nogle alternative forslag til samme pris klasse ???

V/Frank

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....
On Sun, 26 Dec 2004 12:46:39 +0100, Frank Savage

Hvad skal den bruges til?

Hjemmebrug / PA - eller?
Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKE R.Men der står ik en skid om 230v til slutning......Det er byggesæt....

PA

:D

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....
On Sun, 26 Dec 2004 13:37:06 +0100, Frank Savage

http://www.crownaudio.com/amps.htm

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Jeg vil i hvertfald gerne have en nu udgået PSA2. I det hele taget, CROWN
går man ikke forkert af, hverken til Hi-Fi eller decideret PA-brug.
KHJ

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKE R.Men der står ik en skid om 230v til slutning......Det er byggesæt....

Hey tak for linken. Jeg fandt en:

http://www.alpha-sound.dk/produkter.asp?vis=data&id24%0990&menu =

V/Frank

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKE R.Men der står ik en skid om 230v til slutning......Det er byggesæt....

Jeg fandt også denne:

http://www.alpha-sound.dk/produkter.asp?vis=data&id=XLS602&menu =

som for en god sags skyld er Carvin Audio:

men der står ikke specifikt hvad RMS værdien er på ved 8 Ohm i stereo.
eller er det: "average maksimum @ 1 KHz og 8 Ohm": 370 W?

hvor tæt er det på RMS-værdien?

http://www.alpha-sound.dk/data/XLS602.pdf

V/Frank.

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKE R.Men der står ik en skid om 230v til slutning......Det er byggesæt....

sludder det er en "Crown Audio"

V/Frank

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Nej.. Det er faktisk et C-audio design.. C-audio var et engelsk firma som
Harman International ( JBL, Crown og en del andre) opkøbte via
datterselskabet Crown.. Med andre ord er den amp du kigger på en C-audio
forstærker..  Uanset ville jeg købe stortset alt andet end en IMG / Monacor
amp, hvis det skal på landevejen for alvor.. Den mekaniske konstruktion er
ganske simpelt mere solid..

/peter

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

_Glem_ det hjemmebyggede og køb en klass D forstærker.

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Hvorfor dog det?
KHJ

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Pris, kvalitet, stabillitet.

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Så er der saftsuseme sket gevaldige fremskridt i udviklingen af den type
forstærkere inden for de sidste 14 dage. Jeg tror ikke, der er mange
proselytter til en eneste af dine angivelser. Pris da slet ikke, når der
står B&O på, og desuden er de vel ikke engang begyndt at anvende dem endnu,
selvom det er flere år siden, den trype forstærkere blev introduceret i den
tekniske presse som en opfindelse B&O havde gjort efter mange, lange trangte
år i udviklingsfasen.  Andre bedømmer dem til eventuelt at kunne anvendes i
basområdet - når det nu ikke kan være anderledes.

Så der går nok mindst lige så mange år udviklings- og productionsmæssigt som
der gjorde med SMPT.
KHJ

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Hvad mener du ?
Klasse D trin til PA brug fungerer stabilt efter min erfaring

Hvad mener du ?

Jeg har ikke snakket "Knald og Luffe" !

Ork jo.

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Ja, altså med hensyn til kl. D forstærkere.

Jeg har ingen erfaring med stabilitet, men hvorfor skulle de for så vidt
ikke være stabile - altså driftssikre.

Proselytter = medløbere eller enige eller diciple eller sådan noget.

Jeg ved ikke, hvordan du i slangmæssig for det udtryk til noget, der kan
genkennes som B&O. Jeg er aldrig kommet det nærmere end B&0

Jeg er ikke løbet over dem endnu - jo, en yngere gut, der havde sådan en på
vist nok 2 x 300 W, som jegf hørte på et par velvoksne E-V højttalere. Jeg
må indrømme, at aldrig har jeg hørt en E-V højttaler spille så dårligt. Jeg
ville nok heller ikke anbefale Kl. D, samme unge mand (omkring de 25) ville
demonstrere en endnu større en og opgav det, da han havde hørt min gamle
Phase Linear på mine højttalere., men han er ski.. skrap til computere -
meget mere end jeg.

Jeg foretrækker CROWN - gerne de ældre typer som DC 300, og jeg vil stadig
gerne have en PSA2.

KHJ

Re: Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER.Men der står ik en skid om 230v tilslutning......Det er byggesæt....

Netop, derfor køber man en færdiglavet Klasse D til PA brug.

Kig på deres nyere aktive højttalere

Vi snakker PA brug her, ikke hjemmebrug.