Endnu en 600 W MONO/STEREO MOSFET-FORSTÆRKER. Men der står ik en skid om 230v tilslut ning......Det er byggesæt....

Hvis du kigger i vellemans brugsanvisning kan du se at den er med nettrafo - 2x30V.

Iøvrigt er det kun 2x155W

/carsten

Reply to
Carsten Holck

"Carsten Holck" skrev i en meddelelse

Ja i 8 Ohm og det i Klasse A til den pris ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

2x 100W i 8 ohm?

Alternativt 1x300W - men til 4000.- bliver det et smådyrt udgangstring i stereo.

Ole Geisler

OK. Nogle alternative forslag til samme pris klasse ???

V/Frank

Reply to
Frank Savage

Hvad skal den bruges til?

Hjemmebrug / PA - eller?

Ole Geisler

PA

:D

Reply to
Frank Savage

Ole Geisler

Jeg vil i hvertfald gerne have en nu udgået PSA2. I det hele taget, CROWN går man ikke forkert af, hverken til Hi-Fi eller decideret PA-brug.

-- Med venlig hilsen KHJ

Stadig med hang til det analoge

Reply to
KHJ

Frank Savage skriver:

_Glem_ det hjemmebyggede og køb en klass D forstærker.

Hey tak for linken. Jeg fandt en:

V/Frank

Reply to
Frank Savage

Jeg fandt også denne:

som for en god sags skyld er Carvin Audio:

men der står ikke specifikt hvad RMS værdien er på ved 8 Ohm i stereo. eller er det: "average maksimum @ 1 KHz og 8 Ohm": 370 W?

hvor tæt er det på RMS-værdien?

V/Frank.

Reply to
Frank Savage

sludder det er en "Crown Audio"

V/Frank

Reply to
Frank Savage

"Frank Savage" skrev i en meddelelse news:41cf13a6$0$175$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Nej.. Det er faktisk et C-audio design.. C-audio var et engelsk firma som Harman International ( JBL, Crown og en del andre) opkøbte via datterselskabet Crown.. Med andre ord er den amp du kigger på en C-audio forstærker.. Uanset ville jeg købe stortset alt andet end en IMG / Monacor amp, hvis det skal på landevejen for alvor.. Den mekaniske konstruktion er ganske simpelt mere solid..

/peter

Hvorfor dog det?

-- Med venlig hilsen KHJ

Stadig med hang til det analoge

Reply to
KHJ

"Frank Savage" skrev i en meddelelse news:41ce88d7$0$206$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Faldt lige over den her:

mvh

Reply to
Ebbe

KHJ skriver:

Pris, kvalitet, stabillitet.

Så er der saftsuseme sket gevaldige fremskridt i udviklingen af den type forstærkere inden for de sidste 14 dage. Jeg tror ikke, der er mange proselytter til en eneste af dine angivelser. Pris da slet ikke, når der står B&O på, og desuden er de vel ikke engang begyndt at anvende dem endnu, selvom det er flere år siden, den trype forstærkere blev introduceret i den tekniske presse som en opfindelse B&O havde gjort efter mange, lange trangte år i udviklingsfasen. Andre bedømmer dem til eventuelt at kunne anvendes i basområdet - når det nu ikke kan være anderledes.

Så der går nok mindst lige så mange år udviklings- og productionsmæssigt som der gjorde med SMPT.

-- Med venlig hilsen KHJ

Stadig med hang til det analoge

Reply to
KHJ

KHJ skriver:

Hvad mener du ? Klasse D trin til PA brug fungerer stabilt efter min erfaring

Hvad mener du ?

Jeg har ikke snakket "Knald og Luffe" !

Ork jo.

Har du lyttet til eks

Er de virkelige så dårlige som du siger. Eller er vi over i dårlig lyd. Som eks hvis man bruger HT kable til under 1000kr pr meter :-)

\Lars

Reply to
Lars G