Enarmet "Wonderful Copenhagen"

Jeg har lige købt sådan en.
Er den mon nogen der ligger inde med en manual ?
Der er nogle småting jeg ikke fatter !!!
Med hensyn til udbetalingen : Den kan spytte nye 1- kroner ud, men den
tæller ikke ned i kreditten, det er lidt ufedt.
Og så er der et hjul som ikke drejer rundt, det gjorde det første gang jeg
sat strøm til og ellers ikke, er det stået af eller sat ud af funktion.

med venlig hilsen
Jakob
snipped-for-privacy@stofanet.dk

Re: Enarmet "Wonderful Copenhagen"
Hvis du bor i sønderborg og omegn, så kan jeg kigge på den,
men ellers ring til JK automater, de har måske noget liggende på den.

/ Qbic