En positiv overraskelse

Hej

Jeg har ofte tænkt mig at rode lidt med disse moderne klasse D og T forstærkere, men aldrig rigtig fået noget gjort ved det. Så faldt jeg på eBay over en 2x15W for- stærker til omkring 80 kr. Den har jeg så smidt i et lille kabinet sammen med en lille blyakummulator 12V/7.2Ah og en lille automatisk lader fra biltema. Den er så på den måde fuld transportabel. Jeg har prøvet at spille på den via et par hornhøjttalere jeg har, og nu har den da spillet over 50 timer med forskellig styrke uden at tømme akuen. Lyden kan man ikke klage over, det er ikke purist lyd, men kan fint leve op til det udstyr som udgør 98% af markedet. Alt i alt en billig løsning som jeg er meget tilfreds med. Og så skal det siges at det ikke er sidste gang jeg bygger med batteridrift, gud hvor er det nemt at få tingene brumfrie og akkumulatorene koster såmændt ikke meget mere end man ellers ville bruge i elektrolytkondensatore.

Der er et par billeder her, bemærk at der ingen køleplade er:

Mvh

Den søndag den 2. december 2012 19.34.04 UTC+1 skrev Max:

den

er:

Det er sgu flot Max.

Børge

Reply to
Brge Larsen

Den søndag den 2. december 2012 19.34.04 UTC+1 skrev Max:

den

er:

Hej igen Max! Nu bliver jeg nødt til at spørge, selvom det måske ikke er d en rigtige tråd. Det irriterer mig mange gange at Æ, Ø og Å til ser mærk elige ud i de forskellige grupper. Incl. det du lige har skrevet. Hvad er forklaringen, har det noget med opsætningen at gøre?

M.v.h.

Børge

Reply to
Brge Larsen

Hej Børge

Tak for de pæne ord :)

--
Mvh

Hej Børge

Det skyldes nok at du bruger Google groups istedet for en "rigtig" newsreader.

--
Mvh