En multi-switch

Hej jeg vil gerne lave en switch så jeg kan skifte mellem pc'ens surround
udgang til et højtalersæt og et anlæg.

Min ide er at bruge 6 relæ'er til at skifte mellem udgangene..

Mit sprøgsmål er så....vil det virke?? kan det gøres på en anden og mere
simpel måde?

Pc'ens surround udgang består af front, rear, center (og hver af disse med
en left/right (derfor 6 relæer))

Re: En multi-switch

Hey

Jeg ville nok lave dem med nogle elektroniske switche..... og måske en line
amp.

Eller noget med at kortslutte de ubrugte signaler til stel gennem en høj
impedant modtstand, og så have en line forstærker for hver...

det er bare et par muligheder jeg lige kommer i tanker om for at undgå de
bevægelige dele

Kasper

Re: En multi-switch

surround
line

Nu er jeg ikke den skrapeste til elektronik (men jeg kan nu noget..:) ), men
den der elektroniske switch...nogen ide om hvor man kan finde oplysninger om
hvordan sådan en laves?

og det der med modstanden om kortslutte de ubrugte... den forstår jeg ikke.
Hvordan kan den skifte mellem mit anlæg og mit højtalersæt?

Re: En multi-switch

men
om

se her.. tror de kan bruges... (: men vil ikke love det (:

http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/2116

de sender gratis samples ud (:

ikke.
øhhmm måske bare mig der ævlede.. hehe misforstod lidt tror jeg ....

Re: En multi-switch
tror det kan bruges....takker!!

oplysninger

Site Timeline