En integreret kreds ved navn 2111AN - funktion? - Page 2

Re: En integreret kreds ved navn 2111AN - funktion?
Hej!

Meget modvilligt bliver jeg nok nødt til at lave noget kreativt :-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: En integreret kreds ved navn 2111AN - funktion?

Hej Kim
Hvis 2114an ikke er i din skuffe kan du sige til.
Jeg så 2-3 kredse i en skuffe i går hed 2114AN -02
mvh
Preben

Re: En integreret kreds ved navn 2111AN - funktion?
Hej!

Hmm, kun 23 år for sent? ;)

Well, jeg skal kun erstatte den ene, så jeg nøjes med een 2114'er.

/CE1 og /CE2 på 2111 er nemme at lave med en nand-gate og forbinde til /CE på
2114.

/WE på 2114 gør så vidt jeg kan se det samme som R/W på 2111.

Hvordan vil du egentligt lave OD (output disable)? Også via /CE?

Der bruges både /CE1, /CE2 (separat), OE og RW.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: En integreret kreds ved navn 2111AN - funktion?
selvfølgelig.

Tilbage i 77 - 79 eller i hvert fald der omkring, lavede Elektor nogle
eksembler på erstatninger af 2111 med 2114. Så den bør kunne bruges.

Mvh
  Klavs.

Re: En integreret kreds ved navn 2111AN - funktion?
Hej!

Update:

Jeg har nu prøvet at skifte kredsen ud med en magen til, og der er desværre
stadig fejl i skakspillet, som nu er blevet opgivet.

Tak for hjælpen, men det bliver ikke nødvendigt alligevel.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline