En dag på kontoret

De har et noget usædvanligt job, disse antennefyre:

http://www.youtube.com/watch?v=ilQEhpEOFQw

--
Martin
www.martinbak.dk/

Re: En dag på kontoret

Intet i denne verden, ville kunne få mig til at gøre det der.

--
MVH. N_B_DK

Re: En dag på kontoret

Den er jo ældre end Internettet, men jeg kunne godt tænke mig at vide
hvorfor de har bygget det tårn uden skinner til sikkerhedsliner.

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://osaa.dk /

Re: En dag på kontoret
Martin Bak sendte dette med sin computer:

Hvor er jeg glad for, at jeg faktisk går *ned* på mit kontor...

Birger

http://bbsorensen.dk

Re: En dag på kontoret

Den har også gået sin sejrsgang i Hamradiogruppen.

/Lars

Re: En dag på kontoret
On Thu, 23 Sep 2010 18:53:01 +0200, "Martin Bak"

Ville være en fed,fed oplevelse:-)

per

Re: En dag på kontoret

Bestemt, en årrække tilså jeg et par lokalradioantenner en gang om året, jeg
udvalgte altid det flotteste vejer til besøgene.
Omend 40meter nok ikke helt kan sammenlignes med ovenstående.

Mvh. Uffe Ravn

Re: En dag på kontoret

Tro mig Uffe -  Hove er så rigeligt nok :)

Jan_stevns
...det er satme svært at smække med en svingdør !

Re: En dag på kontoret
Hej Uffe

Man dør nu lige så godt hvis man falder, men det går lidt hurtigere.

Max

Re: En dag på kontoret

Bestemt, heldigvis har vi faldsikring, og at kravle indvendigt i en 3kantet
mast er ikke den største udfordring, udsigten er dog fænomenal.

Mvh. Uffe Ravn

Re: En dag på kontoret
Hej Uffe

Ja, jeg har engang i min ungdom (længe siden :)) lavet riggerarbejde
på en månerækker 37 meter over dæk, og der var der ikke noget
der sikkerhedsliner, sikkerhed var " en hånd til dig og en hånd til skibet".

Max

Re: En dag på kontoret

Fuldstændigt sindssygt.

De har da ikke haft bare 2 minutteres træning i kravlesikkerhed,
alternativt blæser de på alle regler.

Klaus (Med Res-Q/Cresto kursus i bagagen)
Re: En dag på kontoret
On Sat, 25 Sep 2010 00:44:09 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Ja man må sige at sikkerheden er noget tilfældig.

per

Re: En dag på kontoret

Jeg er vild med at han har den store krog, som han så hænger
tilfældigt på et trappetrin op af det tynde rør. Det hjælper da bare
"hat", hvis der sker noget. Garantere for at det ej heller er en
decideret "snubletråd" han bruger der, men en fast snor. Det betyder
knækket rygrad, hvis han skal gribes i snoret.

Re: En dag på kontoret

Ekstra hyggeligt. Så skal nogen jo op og hente kadaveret...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Re: En dag på kontoret
Hej Martin

Hvorfor, det er jo bare at vente, ned skal han nok komme.

Max

Re: En dag på kontoret
On 25 Sep., 00:44, "Klaus D. Mikkelsen"

jeg tror det er det sidste, jeg sE5% pE5% den blog den originalt kom fra
er den fjernet.
fordi ham der er pE5% videoen var bekymret for sine fremtidige job
muligheder hvis for
mange fra branchen sE5% den

-Lasse

Re: En dag på kontoret

Godt det ikke er mig. Jeg synes en 120 meter gittermast i en vindmølle er
høj nok, og der er endda faldsikring hele ejen op.

Mvh.

Michael

Site Timeline