Embedded OS

For noget tid siden stillede jeg en masse spørgsmål, og jeg tror nok jeg
kom til at love at sige til når der kom noget nyt i det embeddede
operativsystem.

Well, som tidligere kan I stadig finde siden på www.quintos.dk, og al
kritik (helst positiv, men også gerne negativ) til operativsystemet er
da ønsket. Så hvis I har en stund skal I da være velkomne til at kigge
nærmere på koden, kriticere og stille alle de spørgsmål I har lyst til.
De spørgsmål I har er kun med til at styrke min projektgruppes rapport,
da det jo kunne være sådanne spørgsmål vi kunne blive stillet til eksamen.

På forhånd tak fordi I gider kigge.

Mvh / Preben Holm

P.S. For at compile systemet skal der bruges tasm (hvilken jeg desværre
ikke kan videregive) og af c-compiler borland c++ 1.01.
Desværre er koden skrevet rimelig specifikt til denne compiler, da vi
har undladt at bruge et eneste c-bibliotek.

Site Timeline