Elprint, Eagle4.11e og macaos....eller blot kaos?

Elprint ser lidt spændende ud til små serier, og det er jo vældigt lokkende
med deres "macaos" program.

Jeg har nu brændt 3,5time af på at forsøge at lokke noget brugbart ud af
dette _møgprogram_. Det er det ihvertfald i mine øjne lige her og nu, og
hvis der ikke snart sker noget så ryger det nok snart ud af ørerne på mig af
ren arrigskab og frustration.

Jeg bruger eksemplet i eagle som grundlag. Har fået eagle til at generere de
gerberfiler jeg skal bruge. kan godt loade dem i Macaos, men jeg kan ikke på
nogen som helst måde lokke macaos til at vise den fil.

Eagle er den lille 5*8cm version som jeg lige har downloaded, macaos er lige
hentet, og kaos hersker.

Jeg har prøvet at følge manualen i Macaos helt og aldeles slavisk uden det
resultat jeg søger.

Nogen der har nogle guldkorn, inden røgen slipper ud og jeg brænder sammen??

Mvh
Henrik

Re: Elprint, Eagle4.11e og macaos....eller blot kaos?

lokkende
af
de

lige
sammen??
Jeg har aldrig haft problemer med Macaos.. Har du exporteret extended gerber
fra eagle ? Hvad viser den til højre for fillisten, når du vælger en gerber
fil. ?

mvh. Casper

Re: Elprint, Eagle4.11e og macaos....eller blot kaos?

Prøv at kigge på http://www.olimex.com/ - $26 for ét stk 10x16cm
2-sidet gennempletteret print med loddemaske på begge sider og
komponent tryk.

Så kommer der godt nok porto oveni - $4.

/Kai

Re: Elprint, Eagle4.11e og macaos....eller blot kaos?

Ja og Olimex kan bruge din Eagle fil direkte.

Mvh Jan
www.demotech.dk
Eagle forhandler

Site Timeline