elmotor + fjernbetjening op/ned

Er der en der ved hvad der skal til for at lF8%se denne lille opgave.

Dette er bare for at lege :-)

Jeg vil prF8%ve at sE6%tte et billed/maleri foran mit indbygget TV.

SE5% noget der kan "rulle" lE6%redet op og ned, ved hjE6%lp af en
fjernbetjening.

Er det noget der findes og/eller hvor kan man finde disse ting til en
rimelig pris.

Ole K

Re: elmotor + fjernbetjening op/ned
Hej Ole

Kik mod syd, tyskerne er vilde med motoriserede rullegardiner.

Re: elmotor + fjernbetjening op/ned
En Android mobil, Arduino Board med et Android Addon board, en elektrisk
skruetrækker, et par relæer som kan tåle den strøm der nu bliver trukket af
skruetrækkeren.

Skruetrækkeren skal du bruge til at rulle billedet op og ned.

Så skal du ellers bare lave et program til microcontroleren, som du kan
styre fra android mobilen, med op og ned rulning.

Og så skal du naturligvis, have det hele samlet.

Med disse dele ville det kunne laves, plus beslag og hvad jeg ellers lige
har overset.

Priser må du selv kigge efter.

Site Timeline