Elfa kundepolitik

Er der nogle der kan forklare, hvorfor man som almindelig privatkunde ikke
mere kan handle hos elfa. De kræver et kunde nummer og man skal være
momsregistreret for at få et sådan. Jeg har køt masser af F-stik i
crimpversion hos dem, men det kan man åbenbart ikke mere.
Hvor kan man ellers købe crimp F-stik til rg59 kabel henne?

Hilsen
Erik.

--
Skagen - Hvor to have og alverden mødes

Re: Elfa kundepolitik

Går du ind i butikken i Århus (det gamle Radiolager) er det intet
problem at handle privat.

Re: Elfa kundepolitik

Hej Klaus.

Jo Jo, men det var nu nemmere at få dem leveret med posten, det er ikke lige
hver dag jeg kommer forbi Århus.

Erik.

Re: Elfa kundepolitik

Prøvet at ringe til dem? Tlf.: 8624 6422, de er til at snakke med, det er
heldigvis de samme personer der er der endnu, som i Skurets tid.
Dog er der et par papnæser af hunkøn der burde være på en tankstation, men
det er sikkert moden..

Mvh Hauge

Re: Elfa kundepolitik

Sidst jeg var der handlede jeg med en "ny" af dem af hunkøn.

Hun vidste til gengæld mere end en af de "gamle" jeg handlede med
forrige gang og så gav hun en klækkelig rabat på den vare jeg skulle
bruge.

Re: Elfa kundepolitik

Hehe, ja der er i hvert fald én af de gamle, Møller (ham den fimsede), han
aner absolut intet.
Leo og Mogens er rimelig vidende, dog ikke perfekte. Syns Stig ikke er der
mere.

Mvh Hauge

Re: Elfa kundepolitik

Stig forsvinder sikkert så snart han ser dig.

Børge

Re: Elfa kundepolitik

Tjaeh, det var en tastefejl fra min side, han er der ikke mere, "syns" =
"synd"..
Så om du var morsom, det ved jeg ikke, men jeg grinede ikke..

/Hauge

Re: Elfa kundepolitik
Hej Erik

Prøv http://www.dmtonline.dk/ der drives af en flink hjælpsom fyr.

Re: Elfa kundepolitik

I samme situation som dig, fik jeg sidste gang et midlertidigt kundenummer
efter lidt email korrespondance.
--
Benny Andersen

Site Timeline