Elfa

Hey

Nu er det ved at være langtid siden
jeg sidst har handlet på Elfa
men kan det virklig passe at private ikke længere
kan handle ved dem?.

Jeg synes ikke jeg har mulighed for noget
overhovedet når jeg vil tjecke ud?

Mvh
Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: Elfa
Hej Rasmus

Som privat kan du købe Elfa vare gennem:

http://www.aarhusradiolager.dk/php/velkommen.php

Re: Elfa

Jeg havde nu håbet at jeg kunne handle online
jeg har førhen handlet ved elfa som privat
men det var så også før at de købte Radio lageret
men så må jeg en tur derud, og genopleve de gammel
gode radio lager dage :).

/Rasmus

www.linuxfromscratch.dk

Re: Elfa

Du kan godt forberede dig på at der intet er tilbage af "det gamle radio
lager". Butikken er lavet fuldstændigt om efter de blev købt af ELFA.

Re: Elfa
Hej Rasmus

Du kan handle via mail

http://www.aarhusradiolager.dk/tilbud-PDF-05.html

Re: Elfa

Er du sikker på det stadig er gældende?
Går man ind via ARL´s hovedside på http://www.aarhusradiolager.dk/ bliver
man sendt til http://www.elfa.se hvor Rasmus allerede har konstateret at man
ikke kan handle som privat kunde.

Re: Elfa
Hej Allan

Prøv.

Re: Elfa

Jeg er nu ret sikker på det stadig er muligt at handle i radio lageret
jeg finder det meget tvivlsomt at de ikke vil handle med privat folk
mere.

dog træls at skulle køre til den anden ende af byen for ting til 15kr :)

/Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: Elfa

Det er ikke længe siden jeg var der sidst - så ja, det er stadigt
muligt.

Re: Elfa

Det ved jeg at de vil, hvis du tropper op i butikken i Brabrand. Der har
stadig stået privat kunder de par gange jeg har været forbi den fysiske
butik, dog langt fra så mange som tidligere (skønt, at man ikke skal vente
1/2 time på alle dem der skal have for 50 øre blandet modstande, når man er
på job).
Spørgsmålet er om de vil sende dig varer for 15 kr., hvis du blot sender dem
en mail. Den side Max linker til er ikke tilgængelig, vis du går ind via
ARL´s startside, så jeg tror det er et levn fra fortiden.

Site Timeline