eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?

hvor findes der en elektronik forretning i hvidovre eller omegn ?

mvh

michael

Re: eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?

Det må blive omegn, du skal ind til centrum, der er et par stykker.

Se listen her:
http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

Re: eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?
ok cool takker

hmm skal desperat bruge en 220 til 110 volt omformer, har lige fået en 3
meter høj julemand fra usa og knægten (3år) er fuldstændig vild med den men
kan bare ikke lige forstå at den ikke virker  hmm damn..

er der ikke lige en der ligger inde med sådan en :-)

mvh

michael

Re: eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?

men

Er det med et konstant strømforbrug, altså blot med lys i, eller er det med
" bells an whistles " ?

Hvis det bare er med lys i, og ikke andet, så kunne der måske laves lidt
fikumdik med at sætte en glødepære i serie. Mne hvis strømforbruget
varierer, så dutter det ikke.

mvh Ebbe

Re: eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?
det er en der bliver pustet op altså en motor der kører konstant , surt show
at jeg ikke vidste at jeg fik den .. knægten er F.. sur  over den ikke
virker :-(

Re: eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?

Hej Michael -

Jeg *tror* jeg har en i kælderen som du gerne må låne over julen.

Jeg bor også i hvidovre

ring på tlf 4138 1020
/holger

Re: eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?
det ville da være perfekt .. ringer lige imorgen ,

michael

Re: eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?
hej holger

Jeg har lige snakket med naboen, og han havde sgu en jeg kunne låne så det
er perfekt.. men takker for din hjælp...

go jul

michael