elektroniske sensor

Hej er der nogen der kender nogle gode elektroniske sensor til måling af PH,
nitrat og nitrit og hvad der ellers kunne være interessant at vide i et
akvarium. Det er kun sensoren jeg skal bruge da jeg vil bygge styrerenheden
selv

Re: elektroniske sensor
Glem det. gode sensore koster kassen. til ph skal du bruge en reference og
selve sensoren samt en kendt væskestreng

Re: elektroniske sensor
Hej Benny,

Kan du ikke nøjes med at måle ledeevnen ?
Det er rimeligt let og masser af akvarieejere klarer sig fint med det.

--
Venlig hilsen,
Søren