Elektronisk delefilter Highfidelity ca 1983

Hej NG
er der nogen der ligger inde med print og evt komp til highfidelitys
delefiltre fra ca 83, det drejer sig om subwoofer konstruktionen der
er equalised til ret frekvensgang til 20 Hz

nogen der kender gode alternativer ?

Re: Elektronisk delefilter Highfidelity ca 1983

Jeg kan godt huske konstruktionen, hvor der kompenseres elektronisk for den
faldende frekvensgang i et lukket kabinet.
Medens jeg prøver at finde artikelen, kan du måske bruge følgende hvor du
også kan finde et excel regneark der beregner værdierne for dig. Det er
fundet med en søgning på Google på Linkwitz Transform:

http://tkhifi.homepage.dk/Linkwitz-greiner-konstruktion/linkwitz-greiner.html
http://www.trueaudio.com/st_lkxfm.htm
http://www.linkwitzlab.com/filters.htm
http://www.pvconsultants.com/audio/eq/linktran.htm

hilsen og jeg håber vi taler om det samme
Ole

Re: Elektronisk delefilter Highfidelity ca 1983
Det ser ud til at være det jeg gerne vil, men jeg savner et alm print,
jeg mener Aage nielsen har komponenterne, men ikke printene til
konstruktionen, og det der med at fremstille print  ligger vist ikke
lige til min motorik

MVH

On Mon, 13 Sep 2004 09:45:11 +0200, "Ole Pedersen"