Elektronisk delefilter Highfidelity ca 1983

Hej NG er der nogen der ligger inde med print og evt komp til highfidelitys delefiltre fra ca 83, det drejer sig om subwoofer konstruktionen der er equalised til ret frekvensgang til 20 Hz

nogen der kender gode alternativer ?

Reply to
Brass Ball

"Brass Ball" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Jeg kan godt huske konstruktionen, hvor der kompenseres elektronisk for den faldende frekvensgang i et lukket kabinet. Medens jeg prøver at finde artikelen, kan du måske bruge følgende hvor du også kan finde et excel regneark der beregner værdierne for dig. Det er fundet med en søgning på Google på Linkwitz Transform:

hilsen og jeg håber vi taler om det samme Ole

Reply to
Ole Pedersen

Det ser ud til at være det jeg gerne vil, men jeg savner et alm print, jeg mener Aage nielsen har komponenterne, men ikke printene til konstruktionen, og det der med at fremstille print ligger vist ikke lige til min motorik

MVH

Reply to
Brass Ball