Elektronikkbokser.

Phoenix gar ein elektronikkboks, UEGM-MSTB, for feste på DINslinne. Ofte
synes jeg den er for stor. Trenger forslag til andre leverandører som har
mindre bolser, for DINskinne.

HM

Re: Elektronikkbokser.

Nu kender jeg ikke boksen fra Phoenix, men jeg ville prøve at kigge hos
Fibox:  www.fibox.com/

Mvh
Gert K.

Re: Elektronikkbokser.

har

Takker, men disse boksene egner seg ikke.

HM

Re: Elektronikkbokser.

www.bernic.dk ?

Re: Elektronikkbokser.

Lyder som om at du har været på udkig....
Du er ikke lige faldet over en aluminiums "U" profil til DIN-montering? Jeg
kunne godt bruge lidt køling! Et U med mulighed for at skrue en top/forplade
"over U et" og endeplader med konnektering i enderne ville være optimalt for
mig! Men DIN lader til at være synonym med plastic???

Mvh.
 Anders

Re: Elektronikkbokser.

har
Jeg
top/forplade
for

Jeg har hverken søkt eller funnet.

Det første spørsmålet er alltid: "hva plass har du til rådighet?"
Jeg har ribbet noen gamle porselenssikringselement som hadde DIN-fester av
stål, + 5cm aluminiums kabelkanal. Det gav ein god boks.

HM

Re: Elektronikkbokser.

her er der en på 5 mm

http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok20%01014.htm?_50_170_33