Elektronikforhandler i Næstved eller omegn

Hej,

Jeg står og mangler modstande... små modstande.
Når jeg før har købt har det været hos Brinck, og fået det tilsendt - men 70
kroner er lidt meget i forsendelse.

Er der nogen af jer som kender et sted hvor modstande, dioder etc... kan
købes, i Næstved eller omkringliggende byer (har bil hvis jeg skal til
slagelse f.eks.).

Håber i kan hjælpe. Ville være rart med en forretning så jeg selv kunne se
mig omkring og vælge det jeg skulle bruge, i stedet for at kige på
internettet og bare bestille.

~Casper

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn

70

Tja, en lille elektronikbiks på hvert gadehjørne er vist snart pasé.

Jeg ved at der ligger en i Nyk. F. (ja, ja der er også et stykke vej) som
hedder Rotek. Han er bare ikke så pokkers billig med stumperne. (Et 4mm 100k
lin potmeter kostede 18,50 kr). Han ar også Velleman og Smartkit byggesæt,
hvis det er det du går efter.

Men jeg vil nu anbefale internettet alligevel:
www.pc-elektronik.dk , da deres portoopkrævning er langt billigere end
Brincks.
www.el-supply.dk tager "kun" 40 kr for portoen hvis du forudbetaler eller
betaler med kort.

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn
Nyk. F. er nok lige lovligt langt væk ;)

Den ser ret god ud. Har et sortiment med modstande, som jeg godt kunne
bruge...
Jeg er bare ikke helt glad for betalingsmetoderne... er de til at stole på?
Normalt er dankort betalinger jo noget mere sikker end bankoverførsler. Hvis
jeg vælger girokort, skal det så betales FØR varen ankommer?
Hvis du har lidt erfaringer med dem må du meget gerne sige til :)

De er lidt uoverskuelige, men ser ellers fornuftige ud... er ikke lige så
dyre som brinck i det mindste :)

tak!! Hvis der er andre må i meget gerne sige til.

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn

Du kan se min liste her:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Jeg har dog ikke pc-elektronik med, mest fordi at de ikke opgiver nogen
adresse. Vær også opmærksom på at deres priser er uden moms hvis du ikke
trykker på "vis med moms".

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn
Hej!

Til gengE6%ld sender de varer med girokort sE5% man slipper for besvE6%re=
t med
efterkrav plus gebyr. Jeg har bestilt noget hos dem en enkelt gang og
det gik fint...

-- =

Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn

Jamen så bestiller jeg da :) 160 zener dioder og en million millard
modstande (næsten).
Man fik adressen efter bestillingen. Til din HP HKJ:
PC ELEKTRONIK
PC ELEKTRONIK
ELMEVEJ 46,
9700 BRØNDERSLEV
Danmark
98811522
98811577
http://www.pc-elektronik.dk
salg@pc-elektronik.dk

Så håber jeg at jeg snart modtager det :D

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn

Jeg kender adressen, men jeg har noget mod firmaer, der ikke vil stå frem
med adresse, på deres hjemmeside.

At han også overtræder nogle bestemmelser i købeloven tæller også ned:

F.eks. skal du med varene få en seddel hvor der står at du har 14 dages
returret, hvis han glemmer det har du faktisk 3 måneders returret.
Mangler påtalt inden for 2 måneder efter at du opdager dem er også altid
rettidig, ikke kun 3 dage som han skriver.

Hans betingelser er måske ok ved slag til firmaer, men må ikke bruges
overfor private og det er hans ansvar (hvis ikke ligefrem du opgiver et
opdigtet firmanavn).

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn
Jeg har handlet hos pc-elektronik.dk to gange.
Varerne kom efter 1-2 dage.
Priserne er lave i forhold til andre og man betaler med det girokort der
medsendes.
Forsendelsesgebyret er dog 45 kr uden moms

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn

hmmm... er de 45 kroner ikke incl. moms? Så hut jeg visker må man vist ikke
opkræve moms af fragt...
Ikke at det betyder så meget; det er noget billigere end hos brinck, og de
har et meget bredt sortiment.

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn
ikke
Jo-da, det er helt normalt at fragten bliver specificeret sammen med de
andre varer, og herefter bliver der lagt moms til.

/ Hans

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn

Det lagde jeg også mærke til... men det er jo kun til min fordel at han ikke
oplyser det han skal.
Hvis bare jeg modtager det jeg skal, brokker jeg mig ikke... regner ikke med
at skulle returnere det (selv om jeg ikke har nogen anelse om hvad jeg skal
bruge alle de zener dioder til... men de er vel altid rare at have.)

Re: Elektronikforhandler i Næstved eller omegn

på?

Har aldrig haft problemer.

Hvis

Nej, det kommer sammen med varerne. Der er 10 dage betalingsfrist.

Sidst jeg bestilte lidt småting, kostede portoen kun 20 kr.
Jeg har kun handlet der en 4-5 gange, mest pga. priserne. Engang hvor der
var en restordre eftersendte de dog de resterende varer med et nyt girokort.
Man betaler altså kun for det man modtager.

eller

Det er der vist ikke ret mange der er....
Hvis du bruger lidt tid på deres side, er den nu ikke så uoverskuelig
alligevel.

--
Venligst

Lasse C. Johansen.