Elektronikforhandler

Jeg kan ikke finde ud af hvor man kan få billige IC kredse. Hvor kan man
det? Det drejer sig kun om en enkelt IC 723, og jeg kan kun finde sådan en
til 50.- i en butik. Derfor tænkte jeg at det måtte kunne findes billigere
et sted på nettet.

Filip

Re: Elektronikforhandler

Hmm. mener du en LM723 spændingsreg. så er prisen da nærmere 5 kr.

Netbutikker så værsågod:

http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Christian Treldal
Re: Elektronikforhandler
Hej Filip

Send mig en mail med din postadresse og hvad hustype den skal
have, så ligger der en i din postkasse mandag.

Mvh Max

Re: Elektronikforhandler

Så kommer der lige porto og ekspedition oveni - så 50,- er nok billigt
nok?

Re: Elektronikforhandler
Hej Henning

Hvis man har en ordentlig leverandør, ja så er den eneste omkostning
4,75 kr. i porto.

Mvh Max

Re: Elektronikforhandler

Korrekt - men så køber du også for mere en 50,- om året ;-)

Re: Elektronikforhandler

Den forsendelsesform er der ikke mange, der anvende, og slet ikke til
privatkunder.
Påstår kunden at forsendelsen ikke er kommet frem, er det forhandleren, der
hænger på den. Derfor vælger han næsten altid en forsendelsesform, hvor man
kan spore forsendelsen og det koster ganske rigtigt ca. 45-50 Kr. i porto.

45-50 Kr. i porto lyder måske dyrt når varen kun koster 5 Kr.
Omvendt taber forhandleren penge på at håndtere en ordre på så lidt, så
begge parter har en interesse i at man samler sine køb.

Re: Elektronikforhandler
Hej Allan

Jo der er, jeg har da en del der levere til mig privat på de betingelser,
firmaer i både danmark, tyskland, usa, sverige og england.

Mvh Max

Re: Elektronikforhandler
Hvor bor du?
Hvis du kan komme forbi nordøstfyn kan du sagtens få et par stykker. Se
iøvrigt det generøse tilbud fra Max..

/Lars

Re: Elektronikforhandler

Århus. Men ellers tak for tilbudet. Jeg benytter mig af Max´tilbud.

Filip

Re: Elektronikforhandler

Tag "orientexpressen" til Sintrupvej og gå ind i Århus radiolager.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: Elektronikforhandler
Hej Filip

Jeg har åbenbart lavet det nummer for tit, så der var kun to stk.
723 i skuffen, men de er på vej til dig, forøvrigt har jeg ikke
blokkondensatore større end 6,8 uF, men der er sådan en med
sammen med sikringsholder og sikringer.

Mvh Max

Re: Elektronikforhandler

Det er ok. Jeg glæder mig til at lege med det.

Filip

Re: Elektronikforhandler

Prøv www.pc-elektronik.dk

Hvis du kan bruge en uA723 koster den mellem 4 og 7 kr afh. af hustype, og
han tager ikke 50 kr i porto.

Benny

Re: Elektronikforhandler

Nej det er korrekt, han ta'r kun 45,-...... ( +moms ) ;-)

mvh
Ebbe

Re: Elektronikforhandler
Hejsa,

Han tager hvad det koster at sende varerne - ved online-bestilling kan hans
hjemmeside ikke differentiere på størrelse/vægt af det bestilte.

Du kan godt få et medfølgende girokort på kun dkr. 20,-

/Claus

Re: Elektronikforhandler

hans

Så er jeg nok for ny i stalden deroppe. Sidder og kigger på min seneste
regning, købt smådele fo 98,- kr, leveret i en konvolut, og med
forsendelsesgebyr på 45,-kr +moms.

Jeg skal nok handle lidt tiere deroppe ;-)

mvh
Ebbe