Elektronikfagtekniker: tidligere tråd - Page 2

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd
hmm, en synes tråden kører af sporet. Slet ingen der har lyst til at
give MIG lidt input?
Spøg til side, nu skal jeg altså starte og jeg glæder mig.
Erik

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Jo, det er ikke altid en fordel at få meget merit, for det giver dig mindre
tid i praktikken, hvilket kan gøre det sværer at finde en praktikplads.

Jeg har talt med arbejdsgivere, der har fremført netop dette.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Jeg skal slet ikke i praktik, det har jeg været de sidste 30 år HI.
Skal bare have papir på det jeg kan.
mvh Erik

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Jammen så held og lykke da! :-)

Mvh. Uffe Ravn

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Det kunne du HELLER ikke finde ud af?

Jo, dygtige teoretikere er en stor fordel, når de VED noget, kan noget
og evner at opstille de forudsætninger der skal til, samt dokumentere
det nødvendige. De skal så bare kombineres med folk der har praktisk
indsigt, og rigtige chefer der kan sige "ja" og "nej" de rigtige
steder.

Så er der dømt succes - men det er langt,langt,langt uden for din
fatteevne bette Haugen.

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Tjaeh. Men siden du kan blive ved med at spilde din tid på at nedgøre mig op
områder du ikke selv fatter, må det jo være fordi du er misundlig på at der
er andre der også kender noget til en del ting, og det kan du ikke tåle. Det
er synd for dig.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051202215724@smart-tech.dk
Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Nix. Det er ikke synd for mig. ( jeg sidder faktisk og arbejder  ) Jeg
har simpelthen aldrig haft det så godt som nu, og du bliver kun
nedgjort fordi du insisterer på at forfølge mig. Jeg har længe
ignoreret dig, men når du absolut vil spille idiot må du leve med at
få igen.Det har jeg forklaret dig før.

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Kan i to ikke bare holde fred ?
Hvis i absolut skal diskutere hvem der er "bedst" kan i så ikke gøre det på
et fagligt niveau istedet for det der personfnidder ???

Jacob som blot syntes fejlfinding er sjovt.

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Ikke umiddelbart.

Gerne. Altid til tjeneste.

Det er det også!
Og rigtige fejlfindere er der ikke mange tilbage af.

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Nej, men vi er her endnu....

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Hvorfor anbefaler du så næsten hver gang, at de bare skal smide
lortet ud ?

--
Ejvind

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd
Hej Erik

Ja, men lykke til med det, blot husk at det er fløjtene ligegyldigt hvad
der står øverst på lønsedlen, det der tæller er det der står på den
nederste linie, det kan man nemlig bruge til at betale købmanden
med, han er ligeglad med titler.

Mvh Max

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd
Tak for kaffe, spurgte bare om råd. Sikket et slagsmål det udløste.
Tegner sku ikke godt.
Erik

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Hehe ja.
Jeg orker ikke lige at læse alle deres smæde breve, men tillykke med
optagelsen.
Jeg går på H3 nu og har Bent, hvor vi fejlfinder på Sailor'en. Jeg kan
forstå du skal have Gert på dette ophold. Det er lidt trist, da det
klart er Bent's klasse. Selvom Gert skam også har styr på elektronerne.

Det kan være vi mødes derinde en dag.

--
Anders W. B.
2. års Elektronik fagtekniker lærling

Ja. Det gælder for alle, hvis vi bare gør som vi plejer er det en
stakket frist.

Tjah, jeg kender en enkelt radiomekaniker (min gamle mester endda),
lige fyldt 60 - han arbejder som intern servicetekniker på en større
produktionsvirksomhed, og løser alle de problemer andre ikke kan/vil.
Og han hygger sig med det, han går ikke hjem før han bliver båret ud.

Men OK - manden er genial, intet mindre.

Netop.
Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Ork jo......

Re: Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Er det ikke noget, der blot hedder gensidig respekt for den andens viden og
erfarring?
Karsten H. Jensen