Elektronikfagtekniker: tidligere tråd

Det kunne du HELLER ikke finde ud af?

Jo, dygtige teoretikere er en stor fordel, når de VED noget, kan noget og evner at opstille de forudsætninger der skal til, samt dokumentere det nødvendige. De skal så bare kombineres med folk der har praktisk indsigt, og rigtige chefer der kan sige "ja" og "nej" de rigtige steder.

Så er der dømt succes - men det er langt,langt,langt uden for din fatteevne bette Haugen.

Ole Geisler -

Hej Erik

Ja, men lykke til med det, blot husk at det er fløjtene ligegyldigt hvad der står øverst på lønsedlen, det der tæller er det der står på den nederste linie, det kan man nemlig bruge til at betale købmanden med, han er ligeglad med titler.

Tjaeh. Men siden du kan blive ved med at spilde din tid på at nedgøre mig op områder du ikke selv fatter, må det jo være fordi du er misundlig på at der er andre der også kender noget til en del ting, og det kan du ikke tåle. Det er synd for dig.

/Hauge

På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.
Reply to
Hauge

Nix. Det er ikke synd for mig. ( jeg sidder faktisk og arbejder ) Jeg har simpelthen aldrig haft det så godt som nu, og du bliver kun nedgjort fordi du insisterer på at forfølge mig. Jeg har længe ignoreret dig, men når du absolut vil spille idiot må du leve med at få igen.Det har jeg forklaret dig før.

Ole Geisler -

Ved jeg godt, vi snakkede om det, bl.a. det med den specielle forvrængning i en rørforstærker

Reply to
Erik Rasmussen

"Ole Geisler -" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Kan i to ikke bare holde fred ? Hvis i absolut skal diskutere hvem der er "bedst" kan i så ikke gøre det på et fagligt niveau istedet for det der personfnidder ???

Jacob som blot syntes fejlfinding er sjovt.

Reply to
Jacob

Jeg skal slet ikke i praktik, det har jeg været de sidste 30 år HI. Skal bare have papir på det jeg kan. mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Ikke umiddelbart.

Gerne. Altid til tjeneste.

Det er det også! Og rigtige fejlfindere er der ikke mange tilbage af.

Ole Geisler -

"Erik Rasmussen" skrev

Jammen så held og lykke da! :-)

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Erik Rasmussen wrote: Tak for kaffe, spurgte bare om råd. Sikket et slagsmål det udløste. Tegner sku ikke godt. Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Hehe ja. Jeg orker ikke lige at læse alle deres smæde breve, men tillykke med optagelsen. Jeg går på H3 nu og har Bent, hvor vi fejlfinder på Sailor'en. Jeg kan forstå du skal have Gert på dette ophold. Det er lidt trist, da det klart er Bent's klasse. Selvom Gert skam også har styr på elektronerne.

Det kan være vi mødes derinde en dag.

--
Anders W. B.
2. års Elektronik fagtekniker lærling

Ja. Det gælder for alle, hvis vi bare gør som vi plejer er det en stakket frist.

Tjah, jeg kender en enkelt radiomekaniker (min gamle mester endda), lige fyldt 60 - han arbejder som intern servicetekniker på en større produktionsvirksomhed, og løser alle de problemer andre ikke kan/vil. Og han hygger sig med det, han går ikke hjem før han bliver båret ud.

Men OK - manden er genial, intet mindre.

Netop.

Ole Geisler -

Ole Geisler - skriver:

Nej, men vi er her endnu....

Erik Rasmussen skriver:

Ork jo......

Hvorfor anbefaler du så næsten hver gang, at de bare skal smide lortet ud ?

--
Ejvind
Reply to

Er det ikke noget, der blot hedder gensidig respekt for den andens viden og erfarring?

--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen

bla bla bla.....

Nu har jeg både været igennem elektronik mekaniker og teknolog.... og der jeg lærte mest elektronik var bestemt på EM... Dernæst mener jeg også en hvis matematisk forståelse er nødvendig, men også en der har været igennem en EM uddannelse har meget større kompetance når han forlader Elektronik-teknikker/teknolog uddannelsen end en der har taget f.eks HTX... (endnu være med gymnasiel udd....)

Tjae.. tiderne skifter... (syntes også det er noget værre rod de har lavet.. men man kan vel kun lære at leve med det..)

Komplet enig... men det gav os meget store friheder til at fuske og få vores egne erfaringer... i mine øjne var det 2 hyggelige år hvor vi bla legede med embedded webserver og DSP og klasse D forstærker og opgaverne kunne vi altid bøje så de blev sjove og læreige...

:)

Jep

Reply to
Repzak