Elektronik udendørs?

forhold kommer der vel overslag og lysbuer hvis der bliver fugtigt?

--
Ulrik Smed
Aarhus

Re: Elektronik udendørs?

En del maritimt elektronik, er beskyttet med en _tyk_  lakering.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Elektronik udendørs?

siden. I den forbindelse gang i 3 batteri-boremaskiner, og laderen fra
den store Bosch hammer. Da det ikke altid er perfekt vejr herhjemme,

opvaskebalje med vand nok i til at hele laderen var neddykket i vand. Og

lampe for at indikere at det monterede batteri var ladet fuldt op.
Hmmmmm...

/ Lars

Re: Elektronik udendørs?

Wow!
Minder mig om da en af mine skildpadder baldrede et varmelegeme nede i

gang efter komponentbenene var klippet. Det var for at lukke adgangen til
kobber og jern, med tinnet, for at det ikke skulle korrodere. De testede i

--
Ulrik Smed
Aarhus

Site Timeline