Elektronik-salg

Hej.

Jeg har lidt svært ved at finde et sted hvor jeg kan købe forskellige
elektronik-smådele. Der er en butik i byen hvor jeg bor, men priserne
er for høje, så derfor vil jeg spørge om nogle af jer kender et sted
hvor man kan købe elektronik online til rimelige priser?

Det jeg hovedsageligt har brug for er tænd/sluk-kontakter samt
LED-lysdioder...

Pft.
Johnni

Re: Elektronik-salg

Måske kan denne side hjælpe dig:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Elektronik-salg
Prøv www.pc-elektronik.dk

Benny

Re: Elektronik-salg
Hej Johnni

www.vejle-rc.dk fair priser og nu med ny hjemmeside med
bl.a. dankort betaling.

Mvh Max

Re: Elektronik-salg
Hej Johnni,

Hvis man kun køber lidt ad gangen, kan det måske alligevel blive dyrere at
handle online/postordre når porto lægges til.

Hvis du fortæller hvor i landet du bor er der måske en der kan fortælle dig
om en nogenlunde nær shop med overkommelige priser.
Alternativt kan du efterspørge hvad du skal bruge i markedsgruppen
(dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej).

--
Venlig hilsen,
Søren