Elektronik på aftenskole?

Hej folkens,

Jeg har søgt lidt tilbage i gruppen (hvor emnet synes at have været
oppe før), uden at finde et svar.

Er det muligt at tage "elektronik på aftenskole"?

Jeg forestiller mig noget hvor en underviser fortæller hvad en resistor
er, hvad en transistor er, hvor man laver små kredsløb og lignende.

Jeg bor på Frederiksberg, men alt i Københavnsområdet har interesse.

(Da jeg boede i Jylland for år tilbage, virkede det somom alle byer
havde mindst ét elektronikkursus, men jeg har ikke været i stand til at
finde tilsvarende herovre)

På forhånd tak for input!

--
Anders Vind Ebbesen

Re: Elektronik på aftenskole?
Meld dig ind i EDR.
Der er nok en lokalafdeling i nærheden af dig.
Og deltag i et licenskursus:-)
--
MVH.
Finni

Re: Elektronik på aftenskole?
WWW.edr.dk

Re: Elektronik på aftenskole?
Hej Anders

Selv i jylland er det mange år siden der kørte den slags på aftenskole,
og den undervisning EDR tilbyder indeholder ikke ret meget teori
omkring ekektronikkomponenter da de tekniske krav til at få licens
er meget lave nu om dage.

Der er nok kun selvstudium tilbage, naturligvis suppleret med hjælp
fra gruppen her f.eks. Du kan også sende mig en mail, så har jeg
noget jeg kan sende dig der kan hjælpe lidt på dit studie.

Re: Elektronik på aftenskole?

Re: Elektronik på aftenskole?
Hej JP

Kan du ikke forklare dig lidt bedre, din klaphat ?

Re: Elektronik på aftenskole?

Hvad er det du prøver at fortælle ?

At du fra nu af og i al fremtid ikke ønsker nogen form for hjælp
_overhovedet_ ?

Re: Elektronik på aftenskole?

Ja, jeg synes godt nok det var et flabet svar.

Børge

Re: Elektronik på aftenskole?

Nu ved jeg ikke med din alder men de fleste Ungdomsskoler rundt i
landet har et elektronikhold med undervisning. Selv gE5%r jeg pE5% Esbjerg
Ungdomsskoles hold hvor man skal vE6%re under 25 for at kunne tilmeldes
eller over 65 af en eller anden mE6%rkelig grund! Det er jo selvfF8%lgelig
et problem hvis du er over 25 og under 65. Men som Max siger mE5% du jo
ellers gE5% i gang med selvstudium.

Site Timeline