Elektronik net butikker - hvor findes de?

Efter at have søgt på nettet efter "net-elektronik-butikker", som private
kunder kan handle hos, er jeg ikke blevet meget klogere, måske nogen i
nyhedsgruppen kan komme med nogle gode adresse? Problemet er, at når man bor
i en by uden elektronikbutikker, er det svært at lave "spontane" indkøb, og
ligefrem at samle en "større" ordre er kvælende for de mindre projekter.
Derfor leder jeg efter et en online butik, hvor ekspeditionsgebyret er af en
mindre størrelse.

Er der nogen i nyhedsgruppen som kan hjælpe.

På forhånd tak
Henrik

Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?
Hej Henrik

Jeg har selv været på jagt efter den slags butikker for nyligt:

Der er self. altid "RS Components" http://www.rsonline.dk .. De er vist
forholdsvist dyre men de har rigtigt meget forskelligt. Som privat er
den eneste betalingmåde efterkrav der koster 49kr. Jeg har lige bestilt
noget nylon fra dem, det tog et par dage om at ankomme, så jeg er meget
tilfreds.

Så er der http://www.pc-elektronik.dk Dem har jeg ikke handlet hos, men
de har mange af de alm. komponenter lader det til.

Fandt også: http://www.elektronik-lavpris.dk/ De har rigtig meget.

Venlig Hilsen
Martin H. Pedersen

Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?

Hvordan med Århus Radiolager. Handler de ikke med private?

Tomas Skott

Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?

Jo, men de har ingen online-butik. Man kan ringe til dem og de er vældig
flinke.
De er forøvrigt blevet opkøbt af www.elfa.se for nyligt og vil efterhånden
fører samme produktsortement.

Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?

Og de produkter der er skiftet ud til de nye, for mit vekommende
N-connectorer, er kvaliteten blevet en del ringere og prisen ca. det
dobbelte af tidligere.
Så jeg ser frem til et ÅRL af meget lav kvalitet til en høj pris :o(

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060720145332@smart-tech.dk
Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?

Det er desværre også min erfaring.
Jeg har som erhvervsdrivende købt rigtig meget hos ÅRL, men har været nød
til at finde andre leverandører efter de blev opkøbt af ELFA.

Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?

Nu er det jo sådan, at butikkens arbejdstid og ved plukning, pakning og
forsendelse er stort set den samme uanset om du køber for 10 kr. eller
for 1.000 kr. Så det er svært at undgå uforholdsmæssigt store gebyrer på
prismæssigt små forsendelser.

Men her er en relativ billig:
www.vejle-rc.dk  (20 kr. gebyr v. køb u. 40 kr. Porto 40 kr. v. køb
under 400 kr.) Tager imod Dankort.

Lars

Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?

Hvis du undlader - så burde den ellers give gevinst.

Prøv her:
http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?

Kan helt klart anbefale www.el-supply.dk .
De er rs og farnell LANGt overlegne hvad angår priser, også ved 1 stk.
De har selvfølgelig ikke så stort et lager, men til hjemmefuskebrug har de
så rigeligt, og er altid firske på at give tilbud på ikke-lagervarer.
Jeg handler altid der.

Kåre

Re: Elektronik net butikker - hvor findes de?

bor
og
en
Jeg kan varmt anbefale: http://pc-elektronik.dk/shop/default.asp
Rimelige priser, og på trods af at der står under handelsbetingelser, at man
sender pr. efterkrav, ligger der et girokort ved forsendelsen. ( som normalt
ekspederes meget hurtigt)

mvh Ebbe
( som ikke har noget med firmaet at gøre, andet end at jeg handler der)