Elektronik-løsdele ...

Hej,

Hvor køber man elektronik-løsdele (f.eks. LM3914, som jeg står og
mangler lige nu) billigt i Københavnsområdet - eller evt. også andre
steder, hvis de har postordre? Jeg skal som regel kun bruge nogle få
stykker af en eller anden underlig kreds ...

--
Henrik

Re: Elektronik-løsdele ...

www.el-supply.dk har dem til 13 kr stk. De tager så bare lige 40kr i
forsendelse. Men hvis du har et firma bag dig ka du handle hos
www.farnell.dk eller www.rs-components.dk .

--
Anders W. B.
2års Elektronik fagtekniker lærling

Hos http://www.brinck.dk koster de 29,- . . så må du afveje hvad der er
dyrest, afhængigt af om du lige kommer forbi og skal have en enkelt,
eller kan samle en større postordre sammen.

Mvh Lars

Re: Elektronik-løsdele ...
Der koster det også for forsendelse...

/carsten

Re: Elektronik-løsdele ...

www.aanielsen.dk el er det www.aa-nielsen.dk de ligger i starten af
nørrebrogade.

Re: Elektronik-løsdele ...

Du har allerede fået nogle gode links, men her er en samlet oversigt:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Elektronik-løsdele ...
www.pc-elektronik.dk

Forvent 3-4 dage, men kun porto, ingen ekspedition, sender girokort med...

Site Timeline