Elektronik klubber i danmark

Hej Alle

Er der nogen af jer som ved om der findes elektronik klubber i
danmark ?
Jeg selv bor pE5% F8%stsjE6%lland og savner nogen at dele mine interesser
med.
Jeg selv er til analog/digital/embedded og er software udvikler i mit
arbejdsliv.

God weekend.

Mvh
Benjamin

Re: Elektronik klubber i danmark

En mulighed http://www.edr.dk/EDRs%20kredse%20og%20lokalafdelinger.aspx

Mvh Morten

Re: Elektronik klubber i danmark

Hmm, jeg troede kun de drak kaffe, med få enkelte undtagelser.. (Dem der
drikker te)

/Hauge

Re: Elektronik klubber i danmark
Hej Hauge,

Hmm - Jeg kender "klubber" hvor der drikkes både kaffe og the og sågar
også øl og der snakkes lidt i radio.. I tilgift leger de faktisk med
elektronik.

Jeg er desværre ikke bekendt med nogen der gør andet end at drikke i dit
  pastorat.  ;-)

/Lars

Re: Elektronik klubber i danmark

Der findes en på DTU : http://www.prg.dtu.dk/ - den er officielt for
studerende på DTU, men i praksis er der folk dernede af alle slags.

Mvh Per Hansen

Site Timeline