elektronik købt i USA

Hejsa

om godt een uge kommer en god ven på besøg fra USA. Pga. den lave
dollarkur mm. medbringer han den nye iPod til mig. Som bekendt kører
de med 110 volt istedet for 220. Jeg skal have fat i en converter som
jeg kan bruge når skidtet skal oplades.

Hvad skal jeg vælge. Link modtages med kyshånd.

mvh
René

Re: elektronik købt i USA

Hejsa Rene

Det kan jo være at den lader der følger med kan bruges fra 110 - 230 volt.
Jeg købte en Toshiba bærbar i vinters da jeg var i USA, den kunne dette
så jeg klippede stikket at ledningen og satte et "dansk" stik på.

mvh
Hans Otto

Re: elektronik købt i USA

Nej.

Det er der to grunde til:
1) iPoden har lige som så meget andet elektronik en
unversalstrømforsyning, som kører fint på 230V, desuden har en et
babermaskinestik så du nemt finder en dansk ledning til den.

2) Du skal slet ikke bruge den vægvorte der følger med til iPoden for
den lader fint på USB, så den skal bare sættes til din computer for at lade.

Re: elektronik købt i USA

Barbermaskinestik er lige tanden mindre og uden rille på midten.
Hvis man ikke bryder sig om ledningen (som kan købes løst nærmest overalt)
kan man få et rejsesæt med stik til opladeren. Man skal dog lige sikre sig
at der så også er én med der kan få i danske stikkontakter (jo ikke sikkert
der er det hvis man køber sættet herhjemme, da det jo var en sådan der var
på fra starten)

Mvh
Morten

Re: elektronik købt i USA

Nå den nye ipod! Hvilken?

Bekendt for hvem? Fra apples side:
Opladning via USB til computeren eller strømforsyning (sælges separat)

Mikkel Lund

Re: elektronik købt i USA

hej igen

.....det er den nye touchiPod :-) Det ser ud til
jeg ikke har set ordentlig efter da jeg bestilte.
Det er jo bare super!!!

Tak for svarene.

Re: elektronik købt i USA

Du har været for hurtig ude - din mailadresse er ikke maskeret længere :-/

Jesper Poulsen

Site Timeline