Elektronik Håndbøger

Jeg har et par bøger tilovers som muligvis kunne være interessant for
nogle..

 de koster omkring 400 Kr. stykket Fra nye og jeg sælger dem for 200 Kr..
Stykket
de er så godt som nye meget velholdte

3 stk. Analog Teknik
1 stk. MicroComputer Teknik
1 HF Teknik

MVH

Lars

Re: Elektronik Håndbøger

Og jeg byder 2 skumbananer for det hele.

(så højt når buddene op, når du ikke sælger via dk.marked.privat.*
grupperne :-)

Re: Elektronik Håndbøger

  Fint! Politi-Klavs, og så forventer jeg at du aldrig cykler på fortovet
eller, endnu værre, i fodgængerfeltet for så skal du smage fars knippel! men
bortset fra det så er det rart at vi trods alt stadig har patruljerende
politi i nyhedsgrupperne! Du gør et kæmpearbejde, du opretholder lov og
orden. Så ældre mennesker også trygt kan bevæge sig rundt herinde.

Re: Elektronik Håndbøger

Gaab, der er vidst mange ting du ikke forstår.

For blot at nævne et par stykker

1. Det var en venlig henvisning

2. Mit navn staves med u og ikke v, men det er måske for besværligt at
læse for dig ?

3. Dette tegn :-) er en smiley, det fortæller at jeg smiler til ham jeg
svarer. Altså er det venligt ment

4. De 2 skumbananer er standardprisen på varer i en ikke markedsgruppe

5. Mudderkastning er off topic her og du bedes derfor skride over i

Re: Elektronik Håndbøger

  Hvorfor så mavesur Klaus? Ingen grund til ophidselse! Desværre fangede du
ikke glimtet i øjet. Det er et af de væsentlige problemer omkring email.

Nu vi er ved retskrivning: Gab staves med et enkelt a. Hvis du ønsker at
trække gabet ud ved at tilføje ekstra vokaler skal det i citationstegn.

Re: Elektronik Håndbøger

Hvor

Du har stadigt ikke fattet brugen af smiley ?

Det bestemmer jeg vel selv ?