Elektron dims ønskes

Well der må da være en i denne gruppe der kan fremtrylle noget der der kan
bruges

Jeg køre taxa og vi har chaufførende inbyrdes snakket om at få lavet "så er
taxaen her " skilt/lampe til div. værtshuse hvor vi kommer meget hvor der så
i hver bil skal være en fjernbetjening af en art som vi kan aktivere
skiltet/lampen med ude fra bilen så de i baren kan se at vi er kommet

Kan det laves ?

Erik Elbarto

Re: Elektron dims ønskes
Hej!

Det er vel bare at købe nogle sæt trådløse ringeklokker? Så kan de evt.
forbindes til nogle lamper e.lign. via relæer... :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
Re: Elektron dims ønskes
Ide tager til overvejelse

er
der så

Re: Elektron dims ønskes
Prøv at tage kontakt til:
Eltjener Elektronik
Bohrsvej 10
8600 Silkeborg

Tlf. 86 82 56 99

Jeg mener de har leveret noget lignende til andre...

mvh
Rasmus

OBS: Jeg er _ikke_ ansat i firmaet, men kender blot til det og de yder en
god service...

Site Timeline