Elektrisk ledende væske - Page 2

Re: Elektrisk ledende væske

Jep - kan fryses ned og blive et fast stof - men kan de fleste vædsker
ikke også det? ;-)

Vil slet ikke vide hvorfor du har forsøgt at drikke det... Løbet tør for
øl i en brandert, og læst "kviksØLv" på flasken? :-)

Mvh Thomas

Re: Elektrisk ledende væske
Hej Søren

Tja, de fleste vædsker kan vel fryses, og så kan de vel også betegnes
som "is med et meget lavt smeltepunkt" ;-)

...Men er som du selv sagde et metal, og ikke et salt ;-)

Vil slet ikke vide hvorfor du har forsøgt at drikke det... Løbet tør for
øl i en brandert, og læst "kviksØLv" på flasken?  :-)

Mvh Thomas

Re: Elektrisk ledende væske
Hej Thomas,

Du skal nok ikke lufte den slags idéer for tæt på en fysiker ;)

Restbelægningerne vil være næsten lige så problematiske.

OK :)

Da du jo ikke vil vide det, vil jeg nøjes med at sige at det var af et
højstilket _rødvins_glas, øl har jeg ikke rørt siden 1976.
(Og nej, der blev hverken slagtet kyllinger, jomfruer eller messet på Latin
under seancen ;)

--
Venlig hilsen,
Søren