Elektor - curve tracer December 1989

Hej.

I Elektor bladet fra December 1989, er der et transistor curve tracer
projekt.
Jeg har fundet artiklen på nettet, men der er ingen print layout i den
artikel jeg har fundet.
Er der nogen der ligger inde med bladet, og kan scanne print layoutet ind ?.
Artiklen jeg har fundet kan i finde på:
http://techdoc.kvindesland.no/radio/complex_measurements/20051028154625797.pdf

Med venlig hilsen

Carsten Nielsen

Re: Elektor - curve tracer December 1989

Det er nok fordi elektor dengang havde alle layout i midtersider, man kun=
ne
fE5% noget transparent spray sE5% man kunne gennemlyse til print.

Jeg har fundet den tyske elektor 1989 i arkiverne i kE6%lderen..!
Jeg formoder det er print 890177.
Frontplatenfolie Vorschlag er ogsE5% i bladet.

Sig til hvis det kan bruges, sE5% vil jeg prF8%ve at scanne ind,
jeg ved dog ikke hvor prE6%cist/mE5%lfast min scanner er, den er fra 1994=
 ! ;)
men virker med min linux...

Re: Elektor - curve tracer December 1989

Jo - det er det rigtige print du har fundet :-).
Jeg vil meget gerne have et scan af det. Det gør ikke noget at det ikke er
helt målfast. Det skal jeg nok finde ud af at kompensere for.

På forhånd mange tak.

M.v.h.

Carsten Nielsen

Re: Elektor - curve tracer December 1989
 ...snip...

ok, jeg prF8%ver at sende den som email.

Re: Elektor - curve tracer December 1989

Tak for henvisningen til artiklen - Den er gemt.. Jeg kunne også godt
bruge printet men vil i mangel af bedre prøve at bygge den på et stykke
fumleprint.

/Lars

Re: Elektor - curve tracer December 1989

Send mig en rigtig email adresse og jeg kan sende PNG til dig ogsE5%... ;=
)

Re: Elektor - curve tracer December 1989

Takker mange gange. - Du ændrer bare domænet i min retur-adresse til
get2net.dk

/Lars

Site Timeline