Ekkolod

Hej i gruppen.

Jeg har et ekkolod Apelco 460, som vel er 10 år gammelt.

I går gik det pludselig ud, og kunne ikke tændes igen.
Her til aften har jeg så kigget lidt på det, og skilt det ad. Der er fin
spænding (12 Volt) frem til hvor strømkablerne sættes på printpladen.

Jeg har ikke forstand som sådan på elektronik, så skal man smide lortet ud
eller har i nogle ideer ?

MVH

Holten

PS der er ingen sikringer i den, da den sidder i den anden ende af
strømkablet.

Re: Ekkolod
Hej.
Jeg vil da sige at hvis nogen skulle have en chance for at lave det er det
nødvendigt med et diagram.
Har du sådan et?
Det kan være en defekt spændingsregulator eller en defekt lyt, er det mere
kan det nok ikke betale sig at reparere.
Hvad koster et tilsvarende nyt ekkolod?

--
MVH.
Finni