Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vi l/kan?

Har brug for få stk pcb,75 x 103mm, enkeltsidet, har layout i gif.
Nogen der kan klare dette for mig til en rimelig pris? Det er ikke noget
micro præcision, en ic ca 3140/eller lm 311. resten diskret.
mvh Erik

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?

Prøv at maile mig den gif, så kikker jeg på det og ser
om jeg kan hjælpe dig.

Mvh Max

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?
Har sendt dig en mail.
pft Erik

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?
Hej Erik

Du er klar over at man kan købe det print her, ikke ?

http://www.geocities.com/sganz.geo/RibPage.html

Mvh Max

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?
Ja og jeg har også set prisen, + porto(~250,-DKK), skal ikke bruge et
prof layout med maske eller noget.
Så tænkte det kunne gøres billigere.
mvh Erik

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?
Hej Erik

Nu er 20 dollars altså kun 123 kr. nu om dage, og du nævnte jo
noget med at du skulle bruge flere, så hvis du sender ham en mail
kan det sikkert være at du kan få noget rabat.

Printet kan jeg ikke lave med min metode som det er, så det skal
redesignes, og det gider jeg næsten ikke set i lyset af hvad man
kan købe det til. Så jeg melder fra.

Mvh Max

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?
fair nok, men jeg skal ikke bruge et prof med maske og borede huller. Du
kan da få mit eget layout i eagle eller pcb123.
men ellers tak fordi du gad hjælpe.
mvh Erik

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?
Hej Erik

Lad os kikke lidt mere på det.

Må printet se anderledes ud ?

Jeg bemærkede et RJ45 stik på det færdige print, men
ikke på det layout du sendte mig.

Skal det batteri være der ?

Og hvor mange har du tænkt dig det skulle dreje sig om ?

Er det oprindelige diagram som du lige nøjagtig har
tænkt dig tingene skal være ?

Mvh Max

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?
udseende køn og alder er aldeles ligegyldig. Ingen batterier, ingen
rj45, og d-sub stikkene heller ikke, skal alligevel sidde i monterings
kassen.
Kan sende dig et modificeret diagram.
skal bruge 2 til start.
mvh Erik

Re: Ekelt sidet pcb, få stk, nogen der vil/kan?
Hej Erik

Gør det, skifter til mail og slutter her.