Efterlysning: Datablad på MTH40N10

Hej,

Skulle der være nogen der ligger inde med et datablad på MTH40N10 fra
Motorola, vil jeg være taknemmelig, det er en 100V/40A FET med ca
30-40mOhm onmodstand i et lidt skummelt (læs: udgået) hus

Jeg har haft papirer på dem, fra den gang Motorola havde en faxback
service (!) men de er ikke længere tilgængelige ;-(

Årgang: ca 1991, skulle der være nogen der er i besiddelse af noget så
antikt som en _bog_

tia.

/carsten

Re: Efterlysning: Datablad på MTH40N10
Hvis du har en ECA databog cdrom kan du oprette dig gratis på ecdata.de
og finde datablad der ellers kan du betale dig fra et korttids abonnement.
Erik

Re: Efterlysning: Datablad på MTH40N10
Jo, men det har jeg ikke liige... og synes at 99EUR/år er lige i
overkanten, jeg har ellers rigeligt af "ældre" databøger, men den er
ikke iblandt ;-(

Anyone else?

/carsten

Re: Efterlysning: Datablad på MTH40N10

abonnement.
Hej Carsten

Ifølge min ECA-bog fra 1997: V-MOS n-ch FET-enh. 100V, 40A, 150W, <430/690
ns.
Kan erstattes af BUZ345, IRFP150, 2SK850.
Benforbindelse set fra oven fra venstre mod højre 1=Gate, 2=Drain, 3=Source
og huset er Drain.

Håber du kan bruge det til noget :-)

Mvh. Niels

Re: Efterlysning: Datablad på MTH40N10

Hvori består det skumle?
(jeg skal nok kigge i kælderen efter den blå bog om TMOS)

BBj //

Re: Efterlysning: Datablad på MTH40N10
Det er et forvokset TO-220 med afskårne skuldre som jeg ikke har set før
eller siden - og det er tilsyneladende slettet fra Motorola´databaser
senest ved overgangen til Freescale, såå deet..

Men hvis du gider finde en kopi ved lejlighed vil det være fornemt, jeg
har en stang af dem liggende og det ville være rart med lidt præcist
info hvis de skal bruges til andet end at tænde lyset i campingvognen ;-)

/carsten

Re: Efterlysning: Datablad på MTH40N10

Gæt: TO-218 hus?
http://www.infineon.com/cgi/ecrm.dll/ecrm/scripts/pack_ov.jsp?oid22%922&cat_oid=-8790

Jeg har kigget i min bog fra 1996, og der er IKKE noget, der hedder MTHxxx

I øvrigt er TMOS kommet under On-semiconductors. Freescale har taget den
mere komplexe del med processorer o.s.v.

Bo //

Re: Efterlysning: Datablad på MTH40N10
http://www.infineon.com/cgi/ecrm.dll/ecrm/scripts/pack_ov.jsp?oid22%922&cat_oid=-8790

Ja, tæt på, men lidt andet afrunding af toppen, så det er nok en
Ti-218-something.

OK, så er den nok for ny, de er stemplet 91, H'et et hustypen, så de har
tilsyneladende skrottet den hustype.

Ja hver gang der sker et split/merge/opkøb/finanstransaktion... går der
noget af arkivinformationen (historien) tabt.

Så det må vi nok leve med...

Men tak for indsatsen, jeg søger videre når lejlighed gives ;-)

/carsten

Re: Efterlysning: Datablad på MTH40N10

Jeg kan tilføje lidt mere til det du allerede ved.
Plastic TMOS MOSFET
Huset er et TO-218AC  CASE 340-01 - set forfra med benene nedad har du G-D-S
fra venstre mod højre.
PD@TC25%grader = max. 150W
rDS(on)@40A = max.40mOhm

Har du egentligt brug for mere ?